неделя, 24 януари 2010 г.

На село

Ще ви разкажа една история, която се случи преди години. Тогава аз бях на 15-16. Бяхме трима приятели – аз, Веско и Тошко. Лятото бе в разгара си и дето се викаше плюнката ти засъхваше още във въздуха. Всичко живо бе на морето. С приятелите ми се чудихме какво да правим по цял ден. Тогава още нямаше интернет, по телевизията мачовете отдавна бяха приключили, даже и споровете покрай тях също. Често се качвахме на колелата и карахме по улиците. Ходехме до близките села. Ей така, на разходка. Него ден станахме рано. Щяхме да ходим до язовира, а той бе на 20 км. Тръгнахме по хладно, тъкмо просветляваше. Стигнахме към 6 часа. Наместихме такъмите и двамата с Веско решихме да прескочим до близкото село. Искахме да си вземем цигари и нещо за пиене. Бяхме ученици и кръчмарката не ни даде. Лелката бе млада жена, на 30-32 години, със стегнато тяло и наперен глас. Нахока ни, даже ни гълча така, че ни чу половината село. Тъкмо си тръгнахме и видяхме едно момиче на нашите години, което ни направи тайни знаци. Ние излязохме навън и се спряхме зад ъгъла. След 5 минути момичето дойде. Бе стройно, с руси, дълги коси. Не носеше сутиен, защото гърдите и бяха стегнати и не много големи. Зърната изпъкваха през блузката. Краката и добре оформени, дълги. Вървеше изправено и леко поклащаше ханша си. Каза, че е дъщеря на кръчмарката, но и без това се виждаше приликата с майка и. Носеше една кутия „Стюардеса” и шише „Столичная”. „-Ето, вземете. Струва 5 лева и 5 стотинки. Дайте ми ги по-бързо, че майка ще усети.” . Ние бяхме онемели. Забравили за какво сме дошли, стояхме прехласнати по божествената хубост. Аз се усетих, бръкнах в джоба си и извадих 5 лева. После тръгнах да търся стотинки. Момичето нетърпеливо каза: „Остави. Ако искате да ми ги дадете, елате довечера в клуба. Ще има дискотека.” И бързо изчезна. Ние държахме цигарите и водката и даже не се сещахме да ги скрием в чантата си. Няма да ви казвам как мина деня ни в трепетно усещане за предстоящата вечер. От тримата ни само Тошко бе спал с момиче, една наша съученичка, която нямаше навика да отказва. Към 7 часа вече бяхме в селския младежки клуб. Той се намираше на гърба на кръчмата. Свиреха момчета от града и някои от тях ни познаваха и ни заговориха. Така станахме обект на интерес от страна на момичетата, но ние очаквахме русата фея. Мислехме вече, че няма да се появи, когато тя влезе заедно с още 2-3 момичета. Ние тримата трепнахме като ужилени. Аз отидох пръв до нея и и подадох 20 стотинки. „Нямам да ти върна”, закачливо изчурулика тя. Езикът ми бе залепнал за небцето, а уж не бях от най-притеснителните. Все пак успях да кажа: „Един танц би оправил сметката”. „За каква ме мислиш?” – контрира тя, но явно не ми бе ядосана. „Ми лейди, бихте ли танцували с мен?” – показах познанията си по английски. Едва тогава я погледнах. Отгоре до долу бе облечена от Кореком: дънки, блузка, сандалки – всичко бе вносно. Завъртяхме се на дансинга. Попитах я за името и. Казваше се Роза. „Това е цветето на любовта”, в моите уста прозвуча доста банално. Едва бе свършил танца, когато Веско я покани за следващия. „О, не благодаря” едва каза, бързо се пусна от мен и тръгна към бара. Там се спря с група момчета и момичета. Говориха шумно и весело. Тошко се бе развихрил. Подскачаше сред 3-4 момичета, които се заливаха от смях. Едното доста дебеличко, все гледаше да се допре до него и явно го сваляше. Веско отиде да кани русокосата красавица, но за пореден път получи отказ. Тогава аз помислих, че е избрала мене и смело пристъпих към нея. Сигурно много се учудих, когато тя каза само „Не” и се обърна. Загубих настроение. Чудих се дали да остана или да си тръгна веднага. Веско ми каза: „къде ще караш в тъмнината? Има и други момичета”. Реших да не се цепя от тях. Взех една цигара и излязох отвън да пуша. Цели 3-4 часа ходех вътре-вънка. Не ме свърташе. Казвах си, че по-отвратителна вечер съм нямал. Към 12 музиката спря и всички тръгнаха да се разотиват. Тошко бе във вихъра си. Тълпа момичета вървеше подире му, а той нещо им говореше, ръкомахаше. Веско се опитваше да убеди едно чернооко момиче, че сега в лагера ни е много по-интересно и романтично. Тя обаче всячески не му вярваше, но и не си тръгваше. Той ми намигна и забиха някъде по селските улици. Останал сам, реших, че можех да отида до язовира и много по-рано. Взех си колелото и бавно тръгнах по главната улица. Блондинката загубих от погледа си още веднага след като оркестъра поздрави всички с последния танц. Бях изминал 200-300 метра, когато усетих в гърба, че някой ме гледа. Хвана ме страх. Бавно се обърнах, но не видях никого. Тогава реших, че ще е по-добре да се кача да карам, вместо да бутам. Тъкмо прекрачих рамката и зад ъгъла се чу тихо изсвирване. Спрях се и бавно се върнах. От към парка, видях сянка, която ме приближи съвсем тихо. Какво бе учудването ми, когато разбрах, че това е момичето, което цяла вечер страни от мен. „Ела бързо!” чух и гласа и. Тръгнах към нея, тя ме дръпна за ръката и почти тичешком преминахме през улицата и свихме в другата пресечка. Минавахме покрай селските къщи по черни улички. Усетих, че заобикаляме центъра и след няколко минути се спряхме пред една врата. „Вкарай тук колелото”, прозвуча почти заповеднически. Аз я слушах, като хипнотизиран. Влязохме в някакъв двор, минахме по една пътека, покрай едно магаре, което кротко преживяше и ме вкара в една стая. „Тихо и не светвай”, отново ми заповяда тя. Излезе навън. Аз се опитах да се огледам, но бе много тъмно. Драснах със запалката и видях едно легло, маса със столове. Спомних си, че тя ми каза да не светя и бързо угасих. Пипнешком напипах леглото и седнах в единия му край. Сърцето ми биеше до пръскане. Дори и в най-светлите си мечти не очаквах това да се случи. Колко време е изминало и до сега не знам, когато вратата се отвори и почти толкова бързо хлопна. Тя се приближи се към мен, прегърна ме и вкара езика си в устата ми. Не смеех, да я докосна. Ръцете и плавно се спуснаха по моите, прегърна ме под мишницата и аз я прегърнах. Тя зарови пръсти в косата ми и ме захапа за врата. С другата ръка леко ме натисна, така че се озовах по гръб. Вкара и двете си ръце под фланелката ми и усетих ноктите и върху гърдите си. Посегнах и я прегърнах през кръста. Беше с широка блуза, която повдигнах нагоре. Тя се надигна и мигом я свали през глава. Аз също свалих фланелката си. Усетих топлите и гърди допрени върху мен. С трепереща ръка погалих едната и усетих втвърденото зърно. Тя се изтегли напред така, че другата и гърда застана пред лицето ми. С ръка повдигна главата ми и аз поех в уста твърдата гръд. Пъшкането и се усили. Играех си с зърното, като леко го хапех и това я караше да се вцепенява от удоволствие. Смело пуснах ръка към бедрото и. Усетих, че е само по бикини, които мигновено хванах с ръце. Задникът и се повдигна и после рязко се притисна към мен. Обърна се по гръб, а аз застанах над нея, но легнал все още на леглото. Тогава тя взе ръката ми и я насочи между краката си. Бях толкова възбуден, че на мига щях да свърша. Пръстите ми яростно мачкаха клитора и опипваха външно катеричката. С другата ръка стисках гърдите и. Тя вече не стенеше, а издаваше гърлени викове и хрипове. Рязко надигна анцуга ми и хвана напращелия ми до пръсване член. С другата ръка стискаше свободната си гърда. След секунди виковете и спряха, тя се вцепени и тялото и се заизвива в конвулсии. Чувствах оргазма и не знаех на кой свят се намирам. Когато вече затихваше, тя нежно задвижи ръката си, която не бе изпуснала ни за миг члена ми. Спермата ми полетя като от пожарен хидрант. Почувствах я на лицата ни, по гърдите и. Отпуснах се. След няколко минути реших да я заговоря, но тя само постави пръст на устните ми. Много странни неща станаха тази вечер, така че не обърнах внимание на това. Яд ме беше, че не успях да усетя проникването. И можеше да се каже, че още бях девствен. Очаквах всеки момент тя да стане и да изчезне така, както се появи. Тя наистина се надигна, пипнешком намери блузата си, но започна да ме чисти от спермата. Бършеше и себе си, а после я хвърли на земята. Аз лежах безмълвно по гръб. След минута-две усетих ръката и върху члена си. Той бързо реагира и след секунди се изпълни с кръв. Бях на върха на щастието. Започнах бавно да галя гърдите и, целувах ги, докато не усетих, че тялото и потръпва. Погалих катеричката и, а тя премести ръката си на задника ми. Леко ме обърна върху себе си. Членът ми пулсираше между двете тела, което отново я подлуди. Надигнах се, за да вляза между краката и. Опитвах се да проникна направо, но не успявах. Тя ме спря, нежно промуши ръка и го насочи към себе си. Бе влажна навсякъде. Проникнах до край и това разтресе и двама ни. Уплаших се да не свърша пак, но усетих как с ръката си тя притисна областта под топките ми и нещата се успокоиха. Чуках я бавно на големи тласъци. Членът ми влизаше в нея и тя страстно захапваше устни. Скоро усетих, че краят ми идва и рязко спрях. Тя се засмя и така развъртя ханша си, че аз успях само да си притисна до нея. В мига понечих да го извадя, но тя само ме хвана за задника с две ръце и продължи да се движи. Мисля, че свършвах поне 2 минути. Напълних влагалището и със сперма. Тя само ме обърна настрани, надвеси се над мен и започна нежно да ме гали. Целият бях изпотен, но това явно не и пречеше. После отново сложи пръст върху устните ми, стана и изчезна в тъмнината. Не смеех да мръдна. След минута-две вратата отново скръцна. Сянката и мина бързо и хладното и тяло се залепи отново до мен. Гърдите и бяха стегнато от нощния хлад, а пеньоара с който явно е влязла бързо се отзова на леглото. Ръцете и отново ме милваха. Опитах се да отвърна със същото, но тя нежно отблъсна ръцете ми и ги остави покрай тялото ми. Започна да ме целува по корема. Топлият и дъх ме подлудяваше. После усетих как езикът и се спусна надолу и докосна главата на члена ми. Вече готов, той се указа в устата и. В главата ми забуча. Устните и обвиха ствола и се придвижваха бавно надолу. Усетих гърлото и. Тя рязко го извади и веднага пак го налапа. Вече си помагаше и с едната ръка. Аз реших да се намеся и отново потърсих катеричката и. Само секунди тя бе суха. След първият ми допир пръстите ми започнаха да се плъзгат по нежната плът. Проникнах с пръст във входа и леко натиснах нагоре. С другата си ръка хванах задника и. Притиснах го към себе си. В този момент усетих, че ще свърша. Изплъзнах се от прегръдката и. Рязко се обърнах и заврях глава между краката и. Тя ги разтвори максимално и аз имах възможност да погълна органа на мечтите ми. С ръка тя бе поела члена ми и се заизвива като ми подсказваше ритъма и посоката. Усетих набъбналия клитор, който до сега само бях пипал. Засмуках го и това я накара силно да извика. След няколко минути тя вдигна краката си. Пред мен остана анусът и. Без да се двоумя, нежно го облизах с език. Усетих мощните и тласъци по цялото тяло. С ръка втривах клитора, а с език я чуках в ануса до края на оргазма и. После се преместих до нея и нежно я целувах, така както тя го правеше с мен. Не спирах да го правя дори когато нямаше место, което да не съм облизал. Тя лежеше безчувствено и само ме милваше по косата. След минути тялото и започна да се съвзема. Започнах да усещам леки тръпки. Ръката и нежно обхвана еректиралия ми член. Бавно се обърна с гръб към мен. Повдигна леко крака си и постави това, което държеше между краката си. После го притисна и започна да се приближава и отдалечава от мен. Не можех да разбера, дали е влязъл в нея или не. Възбудата ни нарастна, а тя с едно движение застана така, че при поредното приближаване усетих, че проникнах в нея. Хванах я за дупето с двете ръце, разтворих го максимално и поставих палеца си върху ануса и. После с другата ръка хванах гърдата и. Нежните докосвания преминаха отново в дивашко чукане. Застанах над нея, а тя се изправи на ръце и колене. Имах възможност да я обладавам под какъвто ъгъл си искам. Хванах я за ханша и с бясна сила я нанизвах върху мен. Дълго я чуках така. После я поставих настани. Вкарах едното си бедро между краката и и на колене продължихме с бесния ритъм. В един момент тя се притисна до мен, сви с ръка крака ми и усетих познатите конвулсии. После се отпусна, но аз не мислех да спирам. Продължих, макар и много нежно фрикциите. Бе приятно да я усещам отпуснала, а аз да я чукам. Но това не продължи дълго. Усетих, че иска да стане, аз се отместих встрани. Тя ме положи по гръб и седна отгоре ми. Членът ми сам намери местото си. Започна ритмично да се люлее с член във влагалището. Косата и бе разпиляна върху главата ми. Усещах дъха и, чувах хриповете и. Движенията и ставаха все по бързи и бързи. Вече чувствах, че ще свърша. Но и тя разбра. Скочи от мен, наведе се и го налапа целият. Това вече нямаше как да спра. Експлоадирах в устата и, а тя не спираше да го смуче. Едновременно с това ме прекрачи и постави катеричката си в устата ми. И още не знам как не се задави, но погълна цялата сперма, членът ми остана твърд, а тя чукаше езика ми, бързо и мощно. Задникът и потреперваше с всяко движение, а ръцете ми стискаха гърдите и. Усетих ноктите и да се забиват в краката ми и после тялото и отпуснато се строполи до мен. Главата и все още бе до члена ми и тя нежно го целуваше. Нямам ясни спомени как продължи всичко това. Май че по някое време тя ми подаваше фланелката. Аз я взех заедно с анцуга ми, но главата ми много тежеше. Търсех ласките и, топлината и. Мирисах косите и, галех ръцете и. Заспал съм изтощен от умора.
Не знам колко време съм спал, като усетих, че вратата се отваря. Отворих очи, навън беше светло. Аз лежах гол по гръб. На вратата стоеше Роза. Слънцето минаваше през разкошната и коса и тя блестеше още по-силно. Светлината ме заслепи, понечих да се надигна и напипах нещо топло до себе си. Рязко се обърнах и направо занемях. До мен спеше майка и. Загубих и образ и картина. Погледнах я. Тя беше почти същият ръст, почти същата дължина на косата и бе само малко по-едра. Голото и тяло лежеше до мен в явно задоволство. Награбих чаршаф и дрехи и бързах да се прикрия. Но Роза ми направи знак да не вдигам шум. Със знаци ми посочи, че трябва да изляза. Аз набързо нахлузих слиповете, анцуга и фланелката си. Тихо излязох навън. Там ме чакаше гаджето. Усмихваше се хитро и ме заведе до кухнята. „Прекара си добре, нали?” – въпросът и бе доста странен в предвид обстоятелствата. На лицето ми сигурно е записана такава въпросителна, че тя премина направо по същество. С майка и от доста време живеели сами. Баща и бил починал преди 10 години при катастрофа. Роза била малка и майка и не можела да заживее с друг. Работела като кръчмарка и пари не им липсвали. Всичко било за нея. Но селото е малко и хората се знаят. Не искала да говорят повече заради дъщеря си. Имала ухажори, но не ги харесвала за съпрузи. А тялото си искало своето. Когато сме влезли в кръчмата сутринта, Роза усетила напрежението на майка си. Поговорили и направили този план. Дори хората да видят, че някое момче влиза у тях, щял да си помисли, че е при щерката. Започнах да идвам на себе си. Опитвах се да асимилирам случилото се. Гледах я, говорихме си като стари приятели. След кафето исках да се сбогувам. Казах и, че няма да е удобно да се виждам очи в очи с майка и. Но Роза ме помоли да остана. Посочи ми телефона, за да се обадя на нашите, да не се притесняват. След половин час на вратата се появи Мария. Аз се смутих, но тя се усмихваше и се държеше много свободно. Дойде до мен, целуна ме по бузата и ме попита закусвали ли сме. Получи отрицателен отговор, тя се врътна и се зае да приготвя палачинки. Ние с Роза стояхме край масата и бързо напрежението спадна. Питаха ме за училището, за нашите, къде ходя и какво обичам да правя. След закуска Мария каза, че трябва да излиза, защото е на работа. Останали с Роза сами, тя ме попита не искам ли да се преместим в стаята и. Минахме по тъмния коридор и тя каза: „виждаш ли? Като няма мъж в къщата, няма кой да сложи една крушка.” В стаята и бе прохладно, макар че слънцето вече препичаше. Тя дръпна завесите. Пусна някакъв касетофон. Седнахме на леглото и тя извади албуми със снимки. Бяха над 300 снимки – със съученици и учители, на екскурзионни, на лагери, на бригади. Казваше ми имена, места, а аз чувах само нейния глас. Нежен и звънлив. Усещах косите и когато се приближаваше към мен. „А, ти май не ме чуваш? Не ти ли е интересно?”,. „Напротив, отговорих, всичко за теб ме интересува и ми е интересно”. „Че защо?” – попита ме. „Ами, защото много ми харесваш?” бе отговорът. Роза нищо не каза, само се засмя и скочи от леглото. Събра снимките и реши да ги сложи пак в секцията. Забравих да кажа, че бе облечена с къса поличка и блузка с много надписи по нея. Но секцията бе висока и тя се надигна на пръсти, така че се видяха и бикините и, бяха жълти. Аз веднага се надървих и прикрих с ръце това. След малко тя седна срещу мен и пак зачурулика с нежното си гласче. А пък на мен въобще не ми бе до това. Както си говорихме тя ме погледна втренчено и прихна да се смее. Помислих, че е видяла щръкнали ми член. „Какво е това?” ме пита. Стана ми много неудобно, но по погледа и разбрах, че имаше друго в предвид. Подгледнах и видях петната от сперма. „Сваляй я бързо, сега ще я изпера.”. Аз опитах да откажа, но Роза бе настоятелна. Като се вгледах по-добре, видях, че на анцуга ми също имаше. Роза отвори гардероба си, но намери само един стар халат. Излезе и след малко се върна с една чисто нова мъжка риза, която била останала от някакво подаване. „Нямам слипове..”, ми каза, „но ако искаш ще ти дам мои боксерки”. Аз се притесних много. „Я си вземи един душ”, пак заповеднически ми нареди. Като излязох от банята бях само по халата, който ми бе много малък. Влизайки в стаята усетих аромат на цветя. Роза бе дръпнала щорите и в стаята бе тъмно. Запалила бе една свещ от която идваха благоуханията (закупена от Кореком). Като сянка се приближи до мен, прегърна ме и впи устни в моите. Исках да я гледам, исках да я имам. Хванати за ръце, приближихме до леглото, тя се обърна към мен, с двете си ръце ме прегърна през врата ми, надигна се на пръсти и тихо ми прошепна в ухото: „ Бъди внимателен. За пръв път ми е”. Краката ми се вцепениха. Не очаквах след миналата вечер, виждайки свободното и поведение, тълпата от ухажори, предизвикателното облекло, Роза да е девствена. Едновременно това ме изпълни с огромно удоволствие. Минавайки ми тези мисли, вече се озовахме в леглото. Тялото и бе прилепнало за мен. Усещах гърдите и, а ръцете и все така ме стискаха. Започнах да разкопчавам бавно ризата, която междувременно бе облякла и която и бе като къса рокличка. Пръстите ми погалиха голата и гръд. Те бяха малко по-малки от на Мария, но по-твърди и страшно чувствителни. Плъзнах ръка между краката и. Отместих бикините и усетих, че отдолу бе обезкосмена. Клиторът и бе набъбнал и аз взех леко да го трия. Всичко бе влажно и топло. Слязох малко надолу и поех с уста зърното и. Тя извика от удоволствие. Легнах отгоре и и поставих члена си между краката и. Тя се заизвива и за мен бе трудно да се въздържа. С едната си ръка я прегърнах през кръста, а с другата бавно свалях бикините и. Роза си надигна дупето, за да паднат и аз го хванах. Бе твърдо и хладно. Застанаха над нея, галех я по лицето, рошех косата и, целувах ушите и. В един момент тя ми прошепна: „Хайде, моля те”. Бе адски притеснително, даже ме хвана страх. Насочих вдървения си член към влагалището и. Бавно вкарах главата му, а тя се вцепени. Опитвах се да бъда много нежен, целувах я, галих я. Пошепнах и:”Отпусни се, миличка. И мен ме е страх”. Започнах леко да натискам, усещах че е доста трудно. В следващият момент тя се изви надолу, членът ми смени ъгъла и усетих как проникна с цялата си дължина. Роза изхлипа и силно се вкопчи в мен. Започнах бавно да се движа, а тя бе разтворила краката си широко и не мърдаше. Спрях и я попитах:”Боли ли те?”, а тя страстно ме целуна. Засмука езика ми, а с ръце притисна дупето ми към себе си. Успях да се дръпна преди да свърша. Спермата се разля върху нас и върху чаршафите. Легнах по гръб, а тя се наклони към мен и пак започна да ме целува. Аз я милвах нежно. Дълго лежахме без да продумаме. Пръстите и шареха бавно по корема ми, като размазваха току-що излятата сперма. Дойдох на себе си и попитах дали иска да отидем в банята. Там прегърнати се оставихме водата да ни облива. Прошепнах и: „обичам те!” и наистина се почуствах влюбен в това момиче. Забравили бяхме кърпите и така мокри се върнахме в леглото. Запалихме по цигара. Тя се закашля, защото не пушела. После извади от барчето един шоколад и започна да чупи от него и ми слага в устата. Аз не обичам много шоколад, но този ми се видя най-вкусния десерт в живота ми. Взех ръката и, поставих я върху члена ми. Тя трепна, но го взе и започна леко да го масажира. Втвърди се моментално. Роза го гледаше с любопитство. „За пръв път пипам, а и виждам такова нещо.” В отговор само я целунах и придърпах към себе си. Започнах нежно да галя, клитора и, а с другата ръка я стисках за дупето. После я обърнах по гръб и закапах гърдите и. С езика си слизах надолу и надолу. Енергично го завъртях около пъпа и, където намерих още една еротична зона. Тя се заизвива в екстаз. Държеше ме за главата и я притискаше към себе си. Слязох още по надолу и поех клитора с устни. После го облизах с езика си. Соковете рукнаха и за миг всичко долу бе мокро. Галех я по бедрата, целувах катеричката, пъхах си езика във входа на влагалището. От страст Роза започна да стене силно. Виковете и сигурно са се чували извън стаята. Надигнах се , застанах срещу нея, насочих ръката и и тя улови надървения ми член. Постави го на входа и ме притисна към себе си. Този път влезе лесно, а тя само изохка. Спрях, попитах я дали я боли. Съвсем малко, ми отговори и сама започна, да си движи дупето. Краката и бяха разтворени, но опънати. Беше тясна и на мен ми костваха доста усилия, за да не свърша. С ръката си я хванах за коляното и надигнах бавно единия и крак. Усетих само как проникна още по-навътре. Роза сама вдигна и другия. Чукахме се бясно. Тя стенеше под мен, стискаше ме с едната ръка, а с другата се бе хванала за възглавницата и сякаш искаше да я скъса. Аз мачках гърдите и. В един момент ги оставих и с двете ръце я хванах за задника, като го стиснах здраво и го повдигнах към мен. След секунди тя гърлено извика, заби нокти в тялото ми и усетих, че свършва. Аз бях на ръба и не смеех да мръдна. След минута Роза отпусна хватката. Аз продължих още секунди и успях да изляза от нея. Застанал полуизправен започнах да се празня на корема и, а част от спермата полетя на гърдите и. Тя се бе отпуснала. Усейки, че се стича към чаршафите, само се протегна и я размаза по себе си. Очите и бяха затворени. Наведох се и леко я целувах по лицето, по врата, по раменете. С ръце рошех разкошната и коса. Сърцето ми ликуваше. Бях влюбен в това момиче. Тя се просегна и напипа члена ми и нежно започна да си играе с него. Хващаше топките и ги стискаше, ръката и бе нежна и ласкава. Лежахме дълго. „Хайде да ставаме, че майка ще се върне”, ми каза и тръгна към банята. После се облече. Кефих се страшно. За пръв пъм жена се обличаше пред мен. Извади бикини, сини, червени, бели, черни. „Кои искаш да обуя?” ме пита заговорнически. Аз пак започнах да се надървям, но всячески подтисках това. Тя забеляза и каза: „Много е палав, но ще изтърпи до довечера”. Мен ми спря часовника. Мислех, че ще си тръгна сега. Бе станало обяд. Нашите знаеха, че ще се връщам. Избрах сините бикини, тя ги обу, нахлузи бели панталонки, но ми каза: „Да не би нещо да не е изтекло?”. Имаше в предвид още кръв. Събу ги и обу дънките си. Излезе и след минутка ми донесе изсъхналите дрехи. Аз ги навлякох, а тя ме гледаше отстрани. Понечих да изляза, но Роза ме придърпа. Почувствах се малко неловко, но веднага отговорих на ласките и. Сложи ме да седна пред огледалото и нежно започна да ми оправя косата. Излязохме от стаята хванати за ръце. И доста се учудихме, когато в хола видяхме Мария. Стана ни неловко. Но добрата жена само се усмихна и каза: „Днес реших и аз да си дам малко почивка. Все пак имаме гостенин. Но като се върнах разбрах, че вие сте си намерили по-приятно занимание….” И засмяно ни погледна. „Каква хубава двойка!” възкликна тя, приближи ни и майчински ни целуна и двамата. Седнахме на масата, където Мария сложи от „пиле мляко”. Говореше за нещата в селото, какво ставало в хоремага. Отпуснахме се и неусетно премина ранния след обяд. Казах им, че закъснявам и трябва да си тръгвам. „Дума да не става”, каза Мария. Чудих се какво да правя. Отидох на телефона. Набрах нашите и се чудех какво да им кажа. Приятелите ми отдавна бяха се върнали. Добре, че се случи баща ми. Обясних му, че съм се запознал с едно момиче. Казах му, че снощи са ме настанили у вуйчо и (такъв наистина имаше, но аз дори не бях го виждал) и че тази вечер съм канен на дискотека и искам да отида с нея. По мъжки баща ми разбра и каза: „Добре, само умната.” Върнах се в стаята, където ме чакаха двете жени. Разбрали, че ще остана те много се зарадваха.
С Роза излязохме към центъра, всички ни гледаха. Бяхме хубава двойка и в очите им виждах зле прикрита завист. Роза ме запозна с приятелките си. Дискотека нямаше. Събирането бе в едно от момичетата. Отидохме, танцувахме, слушахме музика. Към 12 тръгнахме да се прибираме. Майка ни чакаше макар, че бяхме вечеряли преди да излезем. Говорехме, все едно че отдавна живеем заедно. Мария направи кафе. Пусна някакъв филм по видеото. По едно време каза, че трябва да си ляга. Ние пък май нямахме търпение да останем насаме в леглото. До като излезе се нахвърлихме един на друг. Оставихме всичко неприбрано и вкопчени прекосихме коридора и се вмъкнахме в стаята и. Роза пусна много тихо някаква касета. Аз бях вече си събул анцуга и лежах по фланелка и слипове. Тя кокетно се завъртя и бавно започна да си събува дънките. На светлината отвън се виждаха изумителните и форми. Движенията и бяха грациозни и сексапилни. По бикини тя се свлече върху мен. Целувахме се, милвахме се. Тя вече смело посегна сама и сграбчи члена ми. Усърдно го разтриваше. Преместих се нагоре. Тя разбра и се наведе. Пое члена в устата си и нежно го засмука. „Не вярвах, че някога ще го направя. Виждала съм го на порнофилми и ми изглеждаше много гнусно”-това ми каза после. Любихме се страстно и дълго.
Как свърши тази история? Сега Роза е моята мила женичка. Имаме две деца, момиченца на 3 и 4 годинки. Учехме заедно, оженихме се, купихме си жилище и кола. Мария все още е кръчмарка в селото. Живее с един приятел на баща ми, с който се запознаха покрай нас. Но и там нещата едва ли ще потръгнат. Миналото лято ходихме тримата на екскурзия до Париж. Имаме даже и снимки в Интернет. А в леглото жена ми си остана все така чувствена, страстна и всеотдайна любовница. Учехме се взаимно и може би са малко позите от Кама сутра, които не сме използвали. Но най-ни е тръпка, когато отидем в село и го правим на онова легло на Роза, в което бяхме за пръв път заедно.

26.11.2009. 06:27

Няма коментари:

Публикуване на коментар